piątek, 21 listopada 2014

Sesja ślubna Asia + makijaż ślubny Asi

Witam !
Miałam przyjemność dwa razy malować Asię; raz do ślubu, drugi raz do jej sesji ślubnej.

Podzielę się z Wami makijażem do ślubu i tym do sesji. Były to dwa zupełnie inne makijaże.
Który bardziej Wam się podobał? W którym Asi bardziej do twarzy ?
Jestem ciekawa Waszych opinii ! :)


Poniżej kolaż zdjęć makijażu próbnego Asi do ślubu i jedno zdjęcie bez makijażu
(dziękuję Asiu za nie!!:* )




tu już zdjęcia od fotografa, tego cudownego dnia :)




tutaj makijaż do sesji ślubnej


a tak się prezentował na zdjęciach z sesji




               Powyższe zdjęcia do sesji zrobiła bardzo zdolna pani fotograf Danuta Chmielewska :)                                   

3 komentarze:

  1. Mało która panna młoda decyduje się na tak mocny makijaż do ślubu, ale mi to się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że fotograf postarał się uwiecznić także makijaż Panny Młodej. Dla mnie reportaż ślubny właśnie obejmujący tak małe detale jest bardzo ważny, dlatego przeanalizowałam setki propozycji fotografów, zanim dotarłam do tego idealnego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że tu jesteś i chcesz skomentować :)
Z chęcią się odwdzięczę :)